•   Безплатна доставка
    за поръчки над 100лв
  • #open-10:00:00#close-20:00:00#

Нямате продукти в кошницата.

статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат

статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат

Още изгледи

  • статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат
  • статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат
  • статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат
380.00 лв. 10-06-2025 OutOfStock
Каталожен номер: EB 577209

Оценка: 91 %

Безплатна доставка Безплатна доставка При закупуването на този продукт, печелите безплатна доставка!
Изчерпан продукт Изчерпан продукт Този продукт е изчерпан към момента и не можем да го доставим.
Brand:  EVANO, Испания EVANO, Испания Марка: EVANO, Испания
статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат. АХАТ: полупрозрачен кристален кварц с ивици от халцедон. Ахатите са с много разнообразни и красиви цветове. Името му идва от гръцки и означава щастлив. Пази от опасности. Собствениците му стават умерени, сдържани и внимателни. Помага на човек да опознае себе си по-добре и да погледне на света през по-широка гледна точка. Поверията гласят, че носи здраве и дълголетия на притежателя си. ТОПАЗ: това е един от малкото скъпоценни камъни, който се среща на огромни кристали. Обикновенно е безцветен със силен стъклен блясък. През средновековието са вярвали, че лекува физически и психически травми. Топазът балансира емоциите и страстите, отпуска напрежението и създава радостни чувства. Известен е като скъпоценен камък на духовното подмладяване. Най-голямото находище се намира в Бразилия.
статуетка КОНЧЕ изработено от бронз върху постамент от необработен топаз и ахат. АХАТ: полупрозрачен кристален кварц с ивици от халцедон. Ахатите са с много разнообразни и красиви цветове. Името му идва от гръцки и означава щастлив. Пази от опасности. Собствениците му стават умерени, сдържани и внимателни. Помага на човек да опознае себе си по-добре и да погледне на света през по-широка гледна точка. Поверията гласят, че носи здраве и дълголетия на притежателя си. ТОПАЗ: това е един от малкото скъпоценни камъни, който се среща на огромни кристали. Обикновенно е безцветен със силен стъклен блясък. През средновековието са вярвали, че лекува физически и психически травми. Топазът балансира емоциите и страстите, отпуска напрежението и създава радостни чувства. Известен е като скъпоценен камък на духовното подмладяване. Най-голямото находище се намира в Бразилия.

Бронзови скулптури са били открити
още в руините на древните градове на Месопотамия, в погребалните гробници на китайски императори, както и в най-големите римски градове Помпей и Херкулан. Тази форма на изкуство замира в продължение на няколко века, за да се възроди отново в периода на Възраждането и отново да дойде на преден план на изкуството. Още четири века ще минат преди раждането на Индустриалната революция в средата на 19 век. , която индустриалната революция ще осигури необходимите инструменти за направата на бронзови скулптури в мащаби и качество, които ще ги сведе отново до върха на световното изкуството.

За да започне процеса на извайване
на бронзовата скулптура, повечето скулптори решат да направят образец от глина. Има множество различни глини за правене на скулптори. Трите основни категории от глина използвани за скулптури са глина на водна основа, глина на маслена основа, и self-hardening/low-fire глина. Изборът на подходяща глина за даден проект може да бъде просто въпрос на предпочитание.

Опитът обаче е може би най-добрият учител,
когато се решава какъв вид глина да се използва. Повечето автори на скулптури предпочитат да работят с глина на маслена основа, известен също като plasticene, plastilene или plastilina. Основната причина за работа с тази глина е защото той никога не изсъхва или втвърдява. Тази глина винаги може да бъде смекчена и преработена ако трябва да се направи промяна. Основният проблем с използването на маслена основа глина е как да бъде достатъчно мека за да се изгради скулптурата бързо и все пак в същото време глината да е достатъчно твърда за да произведе добър детайл.

Обичайното решение е
да се избере глина, която е достатъчно твърда за детайлна работа и след това просто използвайки топлина която да омекоти глината за натрупване. Много малките скулптури често са моделирани директно върху восък, които макар и по-трудно да се моделира, дава възможност за максимална детайлност.