Здравейте, ако сте си харесали някой от предлаганите при нас продукти, можете да го поръчате по един от следните начини:
>> поръчка чрез регистрация - регистрирате се в сайта еднократно при което ние ви създаваме клиентски профил , с който - ще можете да проследявате направените от вас поръчки, - ще можете да си запазвате продукти в случай , че са изчерпани и първи да научавате при ново зареждане, - ще можете да се абонирате за новинарския ни бюлетин и първи да нучавате за нови промоции и намаления - ще можете да си създадете адресна книга и така да избегнете всеки път досадното писане на адрес и лични данни
Добавяте избраният от вас продукт към кошницата, като натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ", после бутона "ПЛАЩАНЕ" - горе вдясно на сайта, и следвате процедурите през които сайта ще ви води , като - въвеждане лични данни на изпращача, данни за доставка, метод на доставка, избор начин на плащане и финализиране.
Ако все още не сте регистриран потребител, можете да го направите тук
>> поръчка като гост - при този вариант не е необходимо да се регистрирате, а само да завършите отмятайки опцията "Поръчай като гост" и бутона "ПРОДЪЛЖИ" , след което следвате инструкциите. Добавяте избраният от вас продукт към кошницата, като натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ", после бутона "ПЛАЩАНЕ" - горе вдясно на сайта, и следвате процедурите през които сайта ще ви води , като - въвеждане лични данни на изпращача, данни за доставка, метод на доставка, избор начин на плащане и финализиране.
>> поръчка по телефон - при този вариант е необходимо само да ни се обадите на някой от следните телефони 0888251570. !!! при този вариант на поръчване , заплащането става на куриера, при доставка на стоката.
>> поръчка по е-мейл - при този вариант е необходимо да си харесате продукт, да му запишете артикул №, име и цена, както и да си изберете от допълнителните опции на самия продукт /ако има такива/, като цвят, размер и други. След което ни изпращате е-мейл на support@eleon.bg с тази информация, плюс, точен адрес за получаване, две имена на лицето което ще получи пратката, и телефон за връзка в случай , че куриера има въпроси по адреса. !!! при този вариант на поръчване , заплащането става на куриера, при доставка на стоката.
Здравейте, към момента можете да платите поръчаните стоки по два начина:
чрез наложен платеж - плащате на куриера при получаване на стоката
с банков превод - за целта е необходимо да извършите банков превод към сметката на www.eleon.bg. Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "банков превод". Когато приключите поръчката и кликнете на бутон "завършване на поръчката" в страницата, ще ви се изпише "поръчката е приета под №...." , след което ще получите е-мейл потвърждение на поръчката с банковите ни данни, по които да извършите превода. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода. В този случай при доставката на стоката не дължите нищо на куриера.
Принципно цената на една доставка зависи от различни фактори, като теглото, обем, адрес, сумата на поръчката. Всяка цена на доставка се определя според тарифният калкулатор на фирмата превозвач. Най-често е между 4 и 6 лв, когато е до офис на куриер и между 8 и 10лв, когато е до адрес на клиента. Като жест към вас, клиентите на www.eleon.bg, и за да ви покажем, че наистина ви ценим, сме въвели БЕЗПЛАТНА доставка за поръчки над 100 лв.
Всички доставки се извършват от куриерски фирми на територията на Република България. Поръчки направени след 12.00 часа се обработват на следващия работен ден. Поръчки направени Събота или Неделя, както и почивните дни, се обработват на първият работен ден. Времето на доставка е между 1 и 3 работни дена в зависимост най-вече от населеното място в което ще се достави стоката, от деня и часа на поръчка. В повечето случай се стараем този срок да е сведен до 24часа.
Не. Клиентът заплаща цената на продуктите и цената за доставка (ако има такава), които са включени в неговата поръчка. Не се дължи нищо допълнително на куриера донесъл стоките, освен в случаите когато има наложен платеж.
Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаване на стоката.
За целта е необходимо само да се свържете предварително с наш оператор за да ви обясни процедурата, както и да бъдат спазени всички условия свързани със замяна и връщане на стоки. Повече информация за условията и начина на връщане, можете да прочетете ТУК.