•   Безплатна доставка
    за поръчки над 100лв
  • #open-10:00:00#close-20:00:00#

Нямате продукти в кошницата.

Често задавани въпроси

  •   Как мога да поръчам?
    • Здравейте, ако сте си харесали някой от предлаганите при нас продукти, можете да го поръчате по един от следните начини:

      >> поръчка чрез регистрация - регистрирате се в сайта еднократно при което ние ви създаваме клиентски профил , с който
      - ще можете да проследявате направените от вас поръчки,
      - ще можете да си запазвате продукти в случай , че са изчерпани и първи да научавате при ново зареждане,
      - ще можете да се абонирате за новинарския ни бюлетин и първи да нучавате за нови промоции и намаления
      - ще можете да си създадете адресна книга и така да избегнете всеки път досадното писане на адрес и лични данни

      Добавяте избраният от вас продукт към кошницата, като натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ", после бутона "ПЛАЩАНЕ" - горе вдясно на сайта, и следвате процедурите през които сайта ще ви води , като - въвеждане лични данни на изпращача, данни за доставка, метод на доставка, избор начин на плащане и финализиране.

      Ако все още не сте регистриран потребител, можете да го направите тук


      >> поръчка като гост - при този вариант не е необходимо да се регистрирате, а само да завършите отмятайки опцията "Поръчай като гост" и бутона "ПРОДЪЛЖИ" , след което следвате инструкциите. Добавяте избраният от вас продукт към кошницата, като натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ", после бутона "ПЛАЩАНЕ" - горе вдясно на сайта, и следвате процедурите през които сайта ще ви води , като - въвеждане лични данни на изпращача, данни за доставка, метод на доставка, избор начин на плащане и финализиране.


      >> поръчка по телефон - при този вариант е необходимо само да ни се обадите на някой от следните телефони 0888251570.
      !!! при този вариант на поръчване , заплащането става на куриера, при доставка на стоката.


      >> поръчка по е-мейл - при този вариант е необходимо да си харесате продукт, да му запишете артикул №, име и цена, както и да си изберете от допълнителните опции на самия продукт /ако има такива/, като цвят, размер и други. След което ни изпращате е-мейл на eleonbg@gmail.com с тази информация, плюс, точен адрес за получаване, две имена на лицето което ще получи пратката, и телефон за връзка в случай , че куриера има въпроси по адреса.
      !!! при този вариант на поръчване , заплащането става на куриера, при доставка на стоката.

  •   Как мога да платя поръчаните от мен стоки във вашия сайт?
    • Здравейте, към момента можете да платите поръчаните стоки по два начина:

         чрез наложен платеж - плащате на куриера при получаване на стоката

         с банков превод - за целта е необходимо да извършите банков превод към сметката на www.eleon.bg. Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "банков превод". Когато приключите поръчката и кликнете на бутон "завършване на поръчката" в страницата, ще ви се изпише "поръчката е приета под №...." , след което ще получите е-мейл потвърждение на поръчката с банковите ни данни, по които да извършите превода. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода. В този случай при доставката на стоката не дължите нищо на куриера.

  •   Каква е цената за доставка и от какво зависи?
    •      Принципно цената на една доставка зависи от различни фактори, като теглото, обем, адрес, сумата на поръчката. Всяка цена на доставка се определя според тарифният калкулатор на фирмата превозвач. Най-често е между 4 и 6 лв, когато е до офис на куриер и между 8 и 10лв, когато е до адрес на клиента. Като жест към вас, клиентите на www.eleon.bg, и за да ви покажем, че наистина ви ценим, сме въвели БЕЗПЛАТНА доставка за поръчки над 100 лв.
  •   Какъв е срокът и начина на доставка?
    •      Всички доставки се извършват от куриерски фирми на територията на Република България. Поръчки направени след 12.00 часа се обработват на следващия работен ден. Поръчки направени Събота или Неделя, както и почивните дни, се обработват на първият работен ден.
           Времето на доставка е между 1 и 3 работни дена в зависимост най-вече от населеното място в което ще се достави стоката, от деня и часа на поръчка. В повечето случай се стараем този срок да е сведен до 24часа.
  •   Включват ли ДДС цените на стоките?
    •      Да, всички цени в www.eleon.bg са обявени в български левове и с включен данък върху добавената стойност.
  •   Дължа ли някакви други такси?
    •      Не. Клиентът заплаща цената на продуктите и цената за доставка (ако има такава), които са включени в неговата поръчка. Не се дължи нищо допълнително на куриера донесъл стоките, освен в случаите когато има наложен платеж.
  •   Закупих продукт от вас, но нещо не ми харесва. Мога ли да го сменя или върна?
    •      Да, можете.

           Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаване на стоката.

           За целта е необходимо само да се свържете предварително с наш оператор за да ви обясни процедурата, както и да бъдат спазени всички условия свързани със замяна и връщане на стоки. Повече информация за условията и начина на връщане, можете да прочетете ТУК.