•   Безплатна доставка
    за поръчки над 100лв
  •   0888251570
  • #open-10:00:00#close-20:00:00#

Нямате продукти в кошницата.

Пепелник вятъроустойчив, d 9см, h 11см, стъклен настолен пепелник 022327

Пепелник вятъроустойчив, стъклен настолен пепелник

Още изгледи

  • Пепелник настолен - 022327
  • Пепелник вятъроустойчив, стъклен настолен пепелник
  • Пепелник вятъроустойчив, стъклен настолен пепелник
16.00 лв. 20-04-2021 InStock
Каталожен номер: ZP 022327

Оценка: 89 %

Размери на подукта (h) 11 см / Ø 9 см Размери на подукта
Според тарифите на Еконт или Спиди Според тарифите на Еконт или Спиди Поръчки на обща стойност над 100лв, печелят безплатна доставка!
В наличност В наличност Този продукт е наличен на склад и може да бъде доставен до 24 часа!
Brand:  PRIMUS PRIMUS Марка: PRIMUS
Пепелник настолен 022327, вятъроустойчив - d 9см, h 11см - настолен сгъваем пепелник е съд, в който се събират пепелта и угарките (фасовете) от цигари. Той има многоъгълна, правоъгълна, квадратна или кръгла форма.

Размери:
★ диаметър: 9 см
★ височина: 11 см
★ Тип: ветроустойчив
★ Материал: стъкло и хром
★ Цвят: прозрачен
Пепелник е съд, в който се събират пепелта и угарките (фасовете) от цигари.

Той има многоъгълна, правоъгълна, квадратна или кръгла форма. Изработва се от материали, които са трудно запалими като метал, стъкло или керамика.

В някои заведения където тютюнопушенето е разрешено, се слага пепелник по масите. В стените на пепелника обикновено има вдлъбнатини, предназначени за оставяне на цигарата. Вградени пепелници има в коли, влакове и обществени кошчета за боклук.

В някои видове пепелници има пясък или вода на дъното. Пепелници на обществени места стават все по-рядко срещани, поради разпространението на забраните за пушене.

А защо смятаме, че пепелникът може да е перфектният подарък за всеки пушач, можете да прочетете в статията - ПЕПЕЛНИКЪТ КАТО ПОДАРЪК

Сподели и ти твоето мнение относно:Пепелник вятъроустойчив, d 9см, h 11см, стъклен настолен пепелник 022327

  1 звезда 2 звезди 3 звезди 4 звезди 5 звезди
Как оценявате продукта?