Статуетка седнало МОМИЧЕ от бронз върху постамент от необроботен аметист. АМЕТИСТЪТ е камък на мира и равновесието. Виолетовият му цвят е съчетание от материалното червено и духовното синьо, така Аметистът се явява мост за прехвърляне на духовна енергия във физическия свят. Това е камък “трансформатор”, универсален лечител с едновременно деликатна и мощна енергия. Използват го още за “разваляне” на “черни” и “любовни магии”. Укрепва жлезите с вътрешна секреция и имунната система, смята се за ненадминат в енергийното пречистване на кръвта.
Бронзови скулптури са били открити
още в руините на древните градове на Месопотамия, в погребалните гробници на китайски императори, както и в най-големите римски градове Помпей и Херкулан. Тази форма на изкуство замира в продължение на няколко века, за да се възроди отново в периода на Възраждането и отново да дойде на преден план на изкуството. Още четири века ще минат преди раждането на Индустриалната революция в средата на 19 век. , която индустриалната революция ще осигури необходимите инструменти за направата на бронзови скулптури в мащаби и качество, които ще ги сведе отново до върха на световното изкуството.
За да започне процеса на извайване
на бронзовата скулптура, повечето скулптори решат да направят образец от глина. Има множество различни глини за правене на скулптори. Трите основни категории от глина използвани за скулптури са глина на водна основа, глина на маслена основа, и self-hardening/low-fire глина. Изборът на подходяща глина за даден проект може да бъде просто въпрос на предпочитание.
Опитът обаче е може би най-добрият учител,
когато се решава какъв вид глина да се използва. Повечето автори на скулптури предпочитат да работят с глина на маслена основа, известен също като plasticene, plastilene или plastilina. Основната причина за работа с тази глина е защото той никога не изсъхва или втвърдява. Тази глина винаги може да бъде смекчена и преработена ако трябва да се направи промяна. Основният проблем с използването на маслена основа глина е как да бъде достатъчно мека за да се изгради скулптурата бързо и все пак в същото време глината да е достатъчно твърда за да произведе добър детайл.
Обичайното решение е
да се избере глина, която е достатъчно твърда за детайлна работа и след това просто използвайки топлина която да омекоти глината за натрупване. Много малките скулптури често са моделирани директно върху восък, които макар и по-трудно да се моделира, дава възможност за максимална детайлност.
Бронзови скулптури са били открити
още в руините на древните градове на Месопотамия, в погребалните гробници на китайски императори, както и в най-големите римски градове Помпей и Херкулан. Тази форма на изкуство замира в продължение на няколко века, за да се възроди отново в периода на Възраждането и отново да дойде на преден план на изкуството. Още четири века ще минат преди раждането на Индустриалната революция в средата на 19 век. , която индустриалната революция ще осигури необходимите инструменти за направата на бронзови скулптури в мащаби и качество, които ще ги сведе отново до върха на световното изкуството.
За да започне процеса на извайване
на бронзовата скулптура, повечето скулптори решат да направят образец от глина. Има множество различни глини за правене на скулптори. Трите основни категории от глина използвани за скулптури са глина на водна основа, глина на маслена основа, и self-hardening/low-fire глина. Изборът на подходяща глина за даден проект може да бъде просто въпрос на предпочитание.
Опитът обаче е може би най-добрият учител,
когато се решава какъв вид глина да се използва. Повечето автори на скулптури предпочитат да работят с глина на маслена основа, известен също като plasticene, plastilene или plastilina. Основната причина за работа с тази глина е защото той никога не изсъхва или втвърдява. Тази глина винаги може да бъде смекчена и преработена ако трябва да се направи промяна. Основният проблем с използването на маслена основа глина е как да бъде достатъчно мека за да се изгради скулптурата бързо и все пак в същото време глината да е достатъчно твърда за да произведе добър детайл.
Обичайното решение е
да се избере глина, която е достатъчно твърда за детайлна работа и след това просто използвайки топлина която да омекоти глината за натрупване. Много малките скулптури често са моделирани директно върху восък, които макар и по-трудно да се моделира, дава възможност за максимална детайлност.