Уникална бронзова скулптора с мраморна основа, изработена от прочутите испански скулптори Д. Манел Видал и Хусе Луис де Касасола. Техен характерен почерг са произведенията на изкусвото, които съчетават в себе си бронз или месинг и спиращите дъха полускъпоценни камъни.
Размери: 10 х 12 см, високо 27 см
Тегло: 2,800 кг
Произход: Испания
Автор: Manel Vidal и José Luis
О, мила моя как хубава си ти,
с лице омайно, с коси от злато.
О, скъпа моя как искам дада те нарисувам с най-красивата боя,
но страшно се вълнувам, кой точно цвят да избера?
С червената боичка знам се рисува любовта.
Със синя пък ще нарисувам вечността.
Но ще взема жълтата боичка, че на слънцето прилича тя.
И със нея, мила моя ще взема да те нарисувам на платно,
че по цели нощи те сънувам окъпана във светлина!
Това малко бижу на скулптурното изкуство е едно невероятно съчетание на изящество, красота, стил и възхищение. Освен гениалното виждане на автора за невероятната композиция, тази статуетка съдържа в себе си и много реална стойност, като бронз и минералите red leopard skin, yellow jade, labradorite и tiger eye.
Ако искате да научите повече за невероятните лечебни свойства и мистични сили на различните видове полускъпоценни камъни, можете да прочетете статията Невероятните лечебни сили на полускъпоценните минерали!
Бронзови скулптури
са били открити още в руините на древните градове на Месопотамия, в погребалните гробници на китайски императори, както и в най-големите римски градове Помпей и Херкулан. Тази форма на изкуство замира в продължение на няколко века, за да се възроди отново в периода на Възраждането и отново да дойде на преден план на изкуството. Още четири века ще минат преди раждането на Индустриалната революция в средата на 19 век. , която индустриалната революция ще осигури необходимите инструменти за направата на бронзови скулптури в мащаби и качество, които ще ги сведе отново до върха на световното изкуството.
За да започне процеса на извайване
на бронзовата скулптура, повечето скулптори решат да направят образец от глина. Има множество различни глини за правене на скулптори. Трите основни категории от глина използвани за скулптури са глина на водна основа, глина на маслена основа, и self-hardening/low-fire глина. Изборът на подходяща глина за даден проект може да бъде просто въпрос на предпочитание.
Опитът обаче е може би най-добрият учител,
когато се решава какъв вид глина да се използва. Повечето автори на скулптури предпочитат да работят с глина на маслена основа, известен също като plasticene, plastilene или plastilina. Основната причина за работа с тази глина е защото той никога не изсъхва или втвърдява. Тази глина винаги може да бъде смекчена и преработена ако трябва да се направи промяна. Основният проблем с използването на маслена основа глина е как да бъде достатъчно мека за да се изгради скулптурата бързо и все пак в същото време глината да е достатъчно твърда за да произведе добър детайл.
Обичайното решение е
да се избере глина, която е достатъчно твърда за детайлна работа и след това просто използвайки топлина която да омекоти глината за натрупване. Много малките скулптури често са моделирани директно върху восък, които макар и по-трудно да се моделира, дава възможност за максимална детайлност.
Размери: 10 х 12 см, високо 27 см
Тегло: 2,800 кг
Произход: Испания
Автор: Manel Vidal и José Luis
О, мила моя как хубава си ти,
с лице омайно, с коси от злато.
О, скъпа моя как искам дада те нарисувам с най-красивата боя,
но страшно се вълнувам, кой точно цвят да избера?
С червената боичка знам се рисува любовта.
Със синя пък ще нарисувам вечността.
Но ще взема жълтата боичка, че на слънцето прилича тя.
И със нея, мила моя ще взема да те нарисувам на платно,
че по цели нощи те сънувам окъпана във светлина!
Това малко бижу на скулптурното изкуство е едно невероятно съчетание на изящество, красота, стил и възхищение. Освен гениалното виждане на автора за невероятната композиция, тази статуетка съдържа в себе си и много реална стойност, като бронз и минералите red leopard skin, yellow jade, labradorite и tiger eye.
Ако искате да научите повече за невероятните лечебни свойства и мистични сили на различните видове полускъпоценни камъни, можете да прочетете статията Невероятните лечебни сили на полускъпоценните минерали!
Бронзови скулптури
са били открити още в руините на древните градове на Месопотамия, в погребалните гробници на китайски императори, както и в най-големите римски градове Помпей и Херкулан. Тази форма на изкуство замира в продължение на няколко века, за да се възроди отново в периода на Възраждането и отново да дойде на преден план на изкуството. Още четири века ще минат преди раждането на Индустриалната революция в средата на 19 век. , която индустриалната революция ще осигури необходимите инструменти за направата на бронзови скулптури в мащаби и качество, които ще ги сведе отново до върха на световното изкуството.
За да започне процеса на извайване
на бронзовата скулптура, повечето скулптори решат да направят образец от глина. Има множество различни глини за правене на скулптори. Трите основни категории от глина използвани за скулптури са глина на водна основа, глина на маслена основа, и self-hardening/low-fire глина. Изборът на подходяща глина за даден проект може да бъде просто въпрос на предпочитание.
Опитът обаче е може би най-добрият учител,
когато се решава какъв вид глина да се използва. Повечето автори на скулптури предпочитат да работят с глина на маслена основа, известен също като plasticene, plastilene или plastilina. Основната причина за работа с тази глина е защото той никога не изсъхва или втвърдява. Тази глина винаги може да бъде смекчена и преработена ако трябва да се направи промяна. Основният проблем с използването на маслена основа глина е как да бъде достатъчно мека за да се изгради скулптурата бързо и все пак в същото време глината да е достатъчно твърда за да произведе добър детайл.
Обичайното решение е
да се избере глина, която е достатъчно твърда за детайлна работа и след това просто използвайки топлина която да омекоти глината за натрупване. Много малките скулптури често са моделирани директно върху восък, които макар и по-трудно да се моделира, дава възможност за максимална детайлност.